3 המקצועות הנדרשים ביותר בשוק הדיגיטל לשנת 2015,

מחקר של חברת Join-Digital Talent Agency.

Mobile Video Campaign Manager – קניין מדיה בטכנולוגיית וידאו במובייל

וידאו הוא הדבר הכי חם היום בתעשיית האדטק (Ad Tech, Ad-Networks). הטכנולוגיה שמאפשרת הקרנת הסרטון מיידית עם טעינתו (בלי ללחוץ על כפתור ה- Play) הזרימה המון כסף לתעשייה שעושה מונטיזיציה מחשיפות (CPM). הטכנולוגיה מאפשרת להציג את הסרטו ב- Real Time  למרבה במחיר לפי קהלי יעד תמימים ומסוגמנטים. העניין הוא שהטכנולוגיה נכנסה מהר והיא איך לומר, לא פשוטה. צריך שמשהו עם know how יגיע לארגון ויקים את האופרציה או ילמד את החבר’ה איך סוחרים בבורסות הוידאו. ואם אמרתם מובייל וידאו ביחד אתם בכלל סחורה מבוקשת, העולם הוא מובייל, מי שמכיר את רזי המערכות של שני העולמות: וידאו ומובייל, המניה שלו כרגע עשתה פיבוט.

ממשרה לא קיימת

PPC FB Campaign Manager– קידום ממומן בפייסבוק

אז פעם פעם, לפני שלוש שנים כזה, שזה אלפי שנות אור בדיגיטל לא גייסנו בנפרד מנהלי קמפיינים ממומנים ל FB בנפרד מ Google. ההתייחסות היתה אל מנהל SEM שמריץ קמפיינים בשלל הפלטפורמות. יש שיאמרו שמדובר בתהליך טבעי של מומחיות שמתרחש עם התפתחות התחום, ויש מי שאמר שפשוט עד לפני שנתיים PPC FB לא הביא תוצאות וברגע ש FB שחררו כלים מתקדמים העסק תפס תאוצה. בכל מקרה, עובדתית בשטח יש יותר ויותר ביקוש למנהלי קמפיינים בפייסבוק. מה ההבדל בין השניים: בגוגל מנהלים קמפיינים של מילים, מבוסס חיפושי מילים עם כלים ואנליזות של גוגל. בפייסבוק מנהלים קמפיינים לקהלים, מבוסס חיפוש קבוצות רלבנטיות של אנשים עם כלים ואנליזה של פייסבוק. בשניהם נדרשת מידת אנליטיות לניהול CTR וכמובן ROI חיובי אך גם יצירתיות בבניית משפכים (Funnels) , בניסוח מודעה, בקופי וויז’ואל. (ראו גרף בעמוד הבא)

גידול 1140

תחייתו של המרקום עם טוויסט דיגיטלי

מעצב אופנה ידוע אמר שכדאי תמיד לשמור פריטי אופנה בארון, כי הכל חוזר, אבל תמיד עם טוויסט. בשנה האחרונה חווינו עלייה בביקוש לתפקיד המרקום, הוא עושה קאמבק אבל עם תוספות רבות. נדמה שבדיוק כמו התנועה לשחרור האישה, המרקום נדרש לצאת לאתגרים חדשים, אך לא מוותרים לו על תפקידיו המסורתיים. בעולם הדיגיטל המרקום משתמש בצ’אנלים האונליינים להעביר את המסרים השיווקיים, ערכי המותג, כל הזהות המותגית של המוצר/ השירות ברשתות דרך יצירת תוכן איכותי. אך הוא גם ממשיך להיות אחראי על הצדדים המסורתיים של התפקיד: ארגון כנסים, חומרים, הפקת ברושורים. חברות עדיין משמרות את הנוכחות הארצית שלהם בכנסים ובמפגשים לא וירטואלים והמרקום נדרש לשכלל את מיומנותיו ולהוסיף עוד עבודה באותו התפקיד, אך לאור הביקוש העולה גם לשדרוג בשכר.

Comments


טוען...