רעיונות הם וירוסים > החושים משקרים > המפה היא לא הטריטוריה:
ברוכים הבאים לעמוד של אשכנזי זלצמן BSA – כל ההסברים בפנים.
ההוגה וחוקר המדיה מרשל מקלוהן טען שהמדיום הוא המסר. נכון לזמנו, עת התהלכה המחשבה הפוסט מודרנית בחיתוליה, היה טעם בדברים. היום הזירה שונה. היום המסר הוא המדיום ובמלחמת המותגים עקובת הדם אין מקום לטעויות.
אשכנזי זלצמן BSA נותן את כל שירותי הפרסום ומיתוג. בנוסף לשירותי הפרסום הקונבנציונליים, מתמחה המשרד בעולם השיווק והמיתוג החושי. המשרד מייצג בארץ את חברת Brand sense agency הבינלאומית, החברה המובילה בעולם בתחום הפרסום והמיתוג החושי. כחלק מתהליך המיתוג החושי נעזר המשרד במומחים לריח, סאונד, מגע וטעם – כל זה בכדי לייצר ללקוחות אריזה מותגית מעמיקה ואפקטיבית יותר.